در راستای ارتقای سطح خدماترسانی به مشترکین، حوزه فعالیت دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گسترده تر شده و به «دفتر روابط عمومی و مطالعات اجتماعی» ارتقا یافته است.
این تحول در شرایطی صورت میگیرد که استان خوزستان به عنوان قطب انرژی کشور، نقش محوری در تولید و توزیع برق ایفا میکند و برق به عنوان زیر ساختی حیاتی در تمامی شئونات زندگی مردم این استان جریان دارد.
کامران حدادی، مدیر دفتر روابط عمومی و مطالعات اجتماعی شرکت توزیع برق خوزستان، در این خصوص اظهار داشت: «با توجه به جایگاه ویژه خوزستان در صنعت برق کشور و اهمیت برق در زندگی روزمره مردم، این شرکت بر آن است تا با انجام مطالعات دقیق و جامع در حوزه اجتماعی، نیازها و انتظارات مشترکین را بهتر بشناسد و در راستای بهبود خدمات و افزایش رضایتمندی آنها گام بردارد.
وی افزود: دفتر روابط عمومی و مطالعات اجتماعی در کنار وظایف سنتی خود، به انجام مطالعات گسترده در حوزه اجتماعی خواهد پرداخت. این مطالعات شامل بررسی افکار عمومی، سنجش رضایتمندی مشترکین، شناخت چالشهای موجود در حوزه برقرسانی در استان و ارائه راهکارهای مناسب خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه ارتقای موثرتر سطح تعامل با جامعه و شناخت دقیقتر نیازها و انتظارات مشترکین و ارائه خدمات با کیفیتتر از جمله دلایل ارتقای حوزه وظایف این دفتر است افزود: افزایش اعتماد عمومی به صنعت توزیع برق از طریق شفافیت و پاسخگویی به موقع و بهبود تصمیمگیری با استفاده از نتایج مطالعات اجتماعی در راستای بهبود عملکرد شرکت و رفع مشکلات حوزه برقرسانی در استان از اهدافی است که پیگیری و اجرا خواهد شد.